Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Dificultades de aprendizaje y actividades de refuerzo educativo / Antonio Vallés Arándiga

por Vallés Arándiga, Antonio [autor/a].
Tipo: MonografíaSeries: Renovación pedagógica ; 10.Editor: Valencia : Promolibro , 1993 Descrición: 440 p. : il. b/n ; 24 cm.ISBN: 8479860316.Materia(s): Psicopedagoxía | Necesidades educativas especiais -- Reforzo educativo | Estratexias de aprendizaxe -- Métodos | Trastornos da aprendizaxe -- Actividades específicas | Dpto. ORIENT
Contido:
Índice: Introducción; 1- Las dificultades del aprendizaje; 2- Las dificultades lectoescritoras; 3- Las dificultades en el aprendizaje del cálculo. Discalculia; 4- Dificultades en la escritura. Disgrafías; 5- Dificultades en el lenguaje oral. Dislalias; 6- Dificultades psi ; comotrices; 7- Dificultades conductuales; 8- Dificultades para el estudio.
Resumo: As dificultades de Aprendizaxe esixen ao equipo educativo proporcionar resposta para o tratamento da diversidade, axustándose ás necesidades educativas dos alumnos para poder desenrolar as capacidades básicas establecidas nos obxectivos do Proyecto Curricular. Esta obra, de carácter eminentemente práctico, aborda as principais dificultades que teñen lugar no centro escolar: lectura e escritura (disgrafías), cálculo (discalculias), linguaxe oral (dislalias), psicomotricidade, comportamento e estudo.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica URL Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable CEIP Plurilingüe As Solanas - Nicolás Gutiérrez Campo
Departamento
37 VAL dif 1 Dispoñible PEC069000003392

Índice: Introducción; 1- Las dificultades del aprendizaje; 2- Las dificultades lectoescritoras; 3- Las dificultades en el aprendizaje del cálculo. Discalculia; 4- Dificultades en la escritura. Disgrafías; 5- Dificultades en el lenguaje oral. Dislalias; 6- Dificultades psi ; comotrices; 7- Dificultades conductuales; 8- Dificultades para el estudio.

As dificultades de Aprendizaxe esixen ao equipo educativo proporcionar resposta para o tratamento da diversidade, axustándose ás necesidades educativas dos alumnos para poder desenrolar as capacidades básicas establecidas nos obxectivos do Proyecto Curricular. Esta obra, de carácter eminentemente práctico, aborda as principais dificultades que teñen lugar no centro escolar: lectura e escritura (disgrafías), cálculo (discalculias), linguaxe oral (dislalias), psicomotricidade, comportamento e estudo.

Coa tecnoloxía Koha