| 000 | 00981nam a2200253 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 997 | 0 | 0 |
_dData non definida (008) _e1 |
| 008 | 230619s20232023sp ||||e |||| ||| ||glgl | ||
| 017 | _aPO 272-2023 | ||
| 020 | _a9788413432298 | ||
| 080 | _a37 | ||
| 100 |
_aLodi, Mario _eaut _9699 |
||
| 245 |
_aComezar polo neno _c/ Mario Lodi _b: Escritos didácticos, pedagóxicos e teóricos |
||
| 250 | _a1ª edición | ||
| 260 |
_aPontevedra _b: Kalandraka _c, 2023 |
||
| 300 |
_a243p. _c; 22cm |
||
| 490 | _aBiblioteca de Pedagoxía | ||
| 520 | 3 | _aReflexión sobre a relación entre os nenos e a escola. Defensa dun modelo escolar no qu ese potencien as capacidades expresivas e creativas do alumnado, estimulando o pensamento reflexivo e os valores democráticos (nota da contraportada). | |
| 521 | _aADU | ||
| 650 |
_aPedagoxía _929190 |
||
| 650 |
_aEducación inclusiva _9151480 |
||
| 700 |
_aMario Lodi _eaut _9130684 |
||
| 700 |
_aIsabel Soto _etrl _9110431 |
||