| 000 | 01770nam a2200265 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 060304s1993 sp g spa | ||
| 017 | _aV 747-1993 | ||
| 020 | _a8479860316 | ||
| 080 | 1 | _a37.015.3 | |
| 080 | 1 | _a159.953.5 | |
| 100 |
_aVallés Arándiga, Antonio _eaut _987938 |
||
| 245 | 0 |
_aDificultades de aprendizaje y actividades de refuerzo educativo _c/ Antonio Vallés Arándiga |
|
| 260 |
_aValencia _b: Promolibro _c, 1993 |
||
| 300 |
_a440 p. _b: il. b/n _c; 24 cm |
||
| 490 | 0 |
_aRenovación pedagógica _v; 10 |
|
| 505 | _aÍndice: Introducción; 1- Las dificultades del aprendizaje; 2- Las dificultades lectoescritoras; 3- Las dificultades en el aprendizaje del cálculo. Discalculia; 4- Dificultades en la escritura. Disgrafías; 5- Dificultades en el lenguaje oral. Dislalias; 6- Dificultades psi ; comotrices; 7- Dificultades conductuales; 8- Dificultades para el estudio. | ||
| 520 | 3 | _aAs dificultades de Aprendizaxe esixen ao equipo educativo proporcionar resposta para o tratamento da diversidade, axustándose ás necesidades educativas dos alumnos para poder desenrolar as capacidades básicas establecidas nos obxectivos do Proyecto Curricular. Esta obra, de carácter eminentemente práctico, aborda as principais dificultades que teñen lugar no centro escolar: lectura e escritura (disgrafías), cálculo (discalculias), linguaxe oral (dislalias), psicomotricidade, comportamento e estudo. | |
| 650 |
_aPsicopedagoxía _941750 |
||
| 650 |
_aNecesidades educativas especiais _xReforzo educativo _9306478 |
||
| 650 |
_aEstratexias de aprendizaxe _xMétodos _92495 |
||
| 650 |
_aTrastornos da aprendizaxe _xActividades específicas _9306479 |
||
| 651 |
_aDpto. ORIENT _9306480 |
||
| 997 | _e2 | ||