000 01770nam a2200265 i 4500
008 060304s1993 sp g spa
017 _aV 747-1993
020 _a8479860316
080 1 _a37.015.3
080 1 _a159.953.5
100 _aVallés Arándiga, Antonio
_eaut
_987938
245 0 _aDificultades de aprendizaje y actividades de refuerzo educativo
_c/ Antonio Vallés Arándiga
260 _aValencia
_b: Promolibro
_c, 1993
300 _a440 p.
_b: il. b/n
_c; 24 cm
490 0 _aRenovación pedagógica
_v; 10
505 _aÍndice: Introducción; 1- Las dificultades del aprendizaje; 2- Las dificultades lectoescritoras; 3- Las dificultades en el aprendizaje del cálculo. Discalculia; 4- Dificultades en la escritura. Disgrafías; 5- Dificultades en el lenguaje oral. Dislalias; 6- Dificultades psi ; comotrices; 7- Dificultades conductuales; 8- Dificultades para el estudio.
520 3 _aAs dificultades de Aprendizaxe esixen ao equipo educativo proporcionar resposta para o tratamento da diversidade, axustándose ás necesidades educativas dos alumnos para poder desenrolar as capacidades básicas establecidas nos obxectivos do Proyecto Curricular. Esta obra, de carácter eminentemente práctico, aborda as principais dificultades que teñen lugar no centro escolar: lectura e escritura (disgrafías), cálculo (discalculias), linguaxe oral (dislalias), psicomotricidade, comportamento e estudo.
650 _aPsicopedagoxía
_941750
650 _aNecesidades educativas especiais
_xReforzo educativo
_9306478
650 _aEstratexias de aprendizaxe
_xMétodos
_92495
650 _aTrastornos da aprendizaxe
_xActividades específicas
_9306479
651 _aDpto. ORIENT
_9306480
997 _e2